Telefoanele din gama premium au început să aibă prețuri astronomice pe fondul unei crize economice anunțate și a scăderii veniturilor reale ale populației. Achiziția unui telefon de top de la Samsung sau Apple a devenit o misiune imposibilă pentru clasa medie, ce a început să economisească din cauza incertitudinilor sociale generate de pandemia Covid-19. Drept urmare, companiile care au avut un portofoliu extins de telefoane entry-level și mid-range au avut numai de câștigat. Atât Xiaomi, cât și vivo au beneficiat de această criză.
Conform celor mai recente date de la Canalys, vivo s-a clasat pentru prima dată pe locul patru în livrările globale de smartphone-uri, cu o cotă de piață de 10% în al treilea trimestru al anului 2021. Datele trimestriale anterioare de la Canalys au indicat faptul că vivo a rămas printre primii cinci la livrările globale de smartphone-uri în ultimele patru trimestre și compania s-a situat în topul producătorilor de smartphone-uri din China în trimestrul 2 din 2021, potrivit IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker, menținând un impuls puternic de creștere. Până acum, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 50 de țări și regiuni și este apreciat de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.
vivo este susținut de o rețea de 10 centre de cercetare și dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an, Taipei, Tokyo și San Diego. vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligență artificială, design industrial, fotografie și alte tehnologii emergente. Compania a înființat, de asemenea, cinci hub-uri de producție (inclusiv un centru de producție autorizat de brand), în China, Asia de Sud și de Sud-Est, cu o capacitate anuală de producție de aproape 200 de milioane de smartphone-uri. În prezent, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în peste 50 de țări și regiuni.