Galaxy Note 4 este un phablet de top cu o rezoluție impresionantă ce afișează imagini clare și texte lizibile. Noul S Pen oferă o utilizare mai simplă a Air Command, alături de alte funcții intuitive cum ar fi Action Memo, Screen Write, Image Clip și Smart Select, care oferă posibilitatea de a crea și salva conținut mult mai ușor.
Octavian Pantiș, time management specialist, este de părere că toate funcțiile oferite de smartphone-urile de top sunt extrem de avantajoase atunci când vine vorba de organizarea timpului și a activităților. El oferă cinci sfaturi care ajută la îmbunătățirea organizării activităților, după cum urmează:
1. Notează mult – de la remindere, la liste de cumpărături și idei care vă vin pe parcurusul zilei. Eliberați-vă memoria de toate aceste lucruri, astfel vă veți concentra mai ușor la activitățile importante.
2. Păstrați-vă telefonul aerisit – Pentru a nu pierde prea mult timp căutând aplicații în telefon, țineți-vă pe prima pagina aplicațiile pe care le folosiți în fiecare zi, și în plan secund cele pe care le folosiți mai rar. Există și o categorie de aplicații pe care le puteți instala doar atunci când aveți nevoie de ele – spre exemplu, aplicațiile de travel, care pot încărca telefonul inutil atunci când nu călătorim.
3. Grupați informațiile pe categorii – Listele cu lucruri pe care trebuie sa le faceți, listele de cumpărături și listele de persoane care trebuie contactate, toate v-ar simplifica viața dacă ar fi ordonate în categorii separate, și nu laolaltă. Același lucru se aplică și la inbox-uri, calendare, notițe sau chiar aplicații.
4. Reduceți cât mai mult notificarile pe care le primiți pe telefon – Fie că e vorba de e-mail, mesaje text sau notificări de pe rețelele sociale, ele reprezintă o întrerupere. Oamenii spun adesea că sunt întrerupți din munca lor prea des, dar întreruperea nu e dată de alții, ci chiar de fiecare utilizator. Voi sunteți cei care au activat notificările și tot voi sunteți cei care decid ce e important pentru voi. Cu siguranță nu e nevoie să răspundeți imediat fiecărui e-mail sau mesaj.
5. Folosiți camera foto nu doar pentru fotografii, ci și pentru a reține alte informații – Puteți fotografia chitanțe, notițe din timpul întâlnirilor, cărți de vizită și alte informații pe care le puteți salva în telefon. Astfel, le veți avea pe toate în același loc și nu vă va mai fi teamă că le pierdeți.