Reclamele din timpul finalei Super Bowl sunt atât de importante încât absorb o mare cantitate de bani și de resurse. Cea mai scumpă reclamă pentru Super Bowl a costat 16 milioane de dolari și se numește „Farmer”.
Reclama, pe care o puteți urmări mai jos, promovează o camionetă RAM (denumită anterior Dodge RAM).
Companiile IT au fost mai puțin prezente la Super Bowl, poate și din cauza prețului uriaș. Pentru a se promova în timpul Super Bowl cu un spot de 30 de secunde, o companie a plătit în acest an 4 milioane de dolari. Acest lucru spune multe despre importanța pieței din Statele Unite ale Americii.
Samsung dorește să aibă o prezență tot mai importantă la Apple acasă însă reclama prezentată anul acesta nu impresionează. The Next Big Thing se lasă așteptat iar scenariu pare neinspirat.
Reclamă Super Bowl Samsung Mobile The Next Big Thing (video)
Companiile auto au tratat cel mai serios reclamele pentru Super Bowl. Hyundai, Fiat și Dodge își promovează modelele prin spoturi atractive, pe care le poți urmării iar și iar.
Catrinel Menghia apare într-o reclamă de va fi difuzată în timpul finalei Super Bowl. Fotomodelul din Slatina promovează noul Fiat 500 Abarth, Catrinel fiind imaginea acestui model la nivel internațional.