De Sfântul Valentin avem o veste bună pentru ONG-urile din România. Programul Google Ad Grants este disponibil în România, începând de astăzi. Prin Ad Grants, Google oferă organizațiilor non-profit granturi sub formă de reclamă AdWords, în valoare 10.000 de dolari pe lună, pentru ca acestea să-și promoveze inițiativele și proiectele pe Google.ro.
ONG-urile care obțin granturi în cadrul acestui program își creează și administrează propriile conturi de AdWords – ca orice agenție sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- bugetul zilnic maxim este de 330 dolari
- costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari
- să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro
Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- să funcționeze și să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislația țării de origine
- să accepte și să fie de acord cu documentația solicitata la înscriere, privind nediscriminarea, primirea și utilizarea donației
- să aibă un website funcțional, cu un volum substanțial de conținut
Mai multe detalii despre eligibilitate puteți găsi la aceasta adresă: http://goo.gl/33BXKG. Organizațiile care îndeplinesc condițiile de eligibilitate se pot înscrie în Google Ad Grants la această adresa: http://goo.gl/8keWgk.