stiri

O tabletă Samsung cu mărul pe ea

Apple new iPad 2012

Foarte mulți pasionați de tehnologie se întreabă ce se află în carcasa din plastic ieftin a unei tablete vândute la suprapreț.

Pe lângă reclamele ce influențează și cei mai pragmatici clienți, rămâne rațiunea unei opțiuni prin care clientul muncește 2-3 luni pentru a pune mâna pe un produs deosebit, menit să-i satisfacă propriul ego și nevoia de statut social. În cazul unei tablete rar se poate vorbi de productivitate, decizia de cumpărare fiind stimulată de alte mecanisme ale gândirii.

Într-o perioadă în care există sute de modele și numai câteva chip-uri importante, este necesar ca utilizatorul să se documenteze în legătură cu ceea ce cumpără, mai ales din moment ce înmânarea banilor către vânzător înseamnă, după cum am mai spus, 2 sau 3 luni de muncă.

Apple a lansat recent noua tabletă pentru anul 2012. Noul iPad, iPad 3 sau iPad 2012 după cum îl numesc unii, integrează un ecran superior tehnologic și un nou procesor A5X.

Ecranul cu rezoluție mare și chipset-ul A5X nu sunt fabricate de Apple și nici nu vor fi o exclusivitate Apple. Producător acestor componente performante este Samsung, principalul rival comercial al americanilor. Vorbim despre aceeași companie pe care Apple a dat-o în judecată de atâtea ori. Samsung a fost singura companie care a îndeplinit criteriile Apple de performanță, calitate și capacitate de producție.

Legăturile comerciale între companii nu țin de orgolii sau concurență, singura variabilă care influențează aceste relații fiind banul. Marile companii IT concurente pe piață plătesc licențe unele altora, cumpără produse unele de la altele și obțin profituri importante fără procese de conștiință. Spre exemplu Google plătește către Apple sume importante pentru ca browserul Safari să folosească implicit motorul de căutare Google.

Corporațiile sunt entități aproape perfecte ce au ca scop obținerea de profit. Direcționarea unei mase mari de cumpărători către un produs anume, la fel de banal ca celelalte, este scopul principal al departamentelor de marketing care manipulează utilizatorii neinformați.

Analiza unui produs și studierea ofertelor cu maximă atenție poate aduce beneficii importante clienților inteligenți ce știu să aleagă. În acest caz particular, cei care aleg noul iPad cumpără de fapt un produs care e pe jumătate Samsung. O recomandare pe care o putem face celor care doresc să facă o achiziție e să-și rezerve puțin timp pentru a compara specificații tehnice și prețuri în mod detaliat. Cele câteva ore de căutare pot fi cele mai bine plătite din viața dumneavoastră odată ce veți realiza câți bani ați economisit.

Apple new iPad 2012

To Top

Citește articolul precedent:
Cortex-M0+
ARM Cortex-M0+ low cost, low power

ARM a anunțat recent noul procesor Cortex -M0+ optimizat pentru a oferi eficiență energetică la un cost redus. Noul procesor...

Închide