Finala Super Bowl este urmărită de aproape 90 de milioane de americani fapt care ridică minutul de publicitate la sume astronomice. După ce anul trecut Pepsi a hotărât că este mai rentabil să cheltuie banii în reclamă pe internet, fapt cu care sunt de acord, de data asta cunoscuta companie americană revine cu spoturi în timpul meciului. Ca să ne facem o idee despre ce înseamnă reclamele în Statele Unite ale Americii trebuie spus că un spot de 30 de secunde în timpul Super Bowl costă 2.6 milioane de dolari.
Motorola îşi va promova tableta Xoom cu un spot de 15 secunde, pe care îl puteţi urmării mai jos. Ideea oamenilor de marketing, ce s-au ocupat cu producţia acestuia, pare a fi că tableta Xoom te scoate din mulţime. Motorola Xoom este o tabletă bazată pe platforma NVIDIA Tegra 2 şi pe sistemul de operare Android 3.0 Honeycomb.
Update: Motorola prezintă clipul complet ce are ca scop promovarea tabletei Xoom în timpul Super Bowl. Clipul, denumit „Empower the People” , este asemănător până la un punct cu cel de prezentare al primului Macintosh din anul 1984. Cele două reclame le puteți vedea mai jos.