Ericsson dispune în prezent de un nou serviciu de verificare a aplicațiilor și a echipamentelor mobile. Compania vine în întâmpinarea cerințelor utilizatorilor de a avea servicii de calitate din primele zile de punere în funcțiune. Instrumentele de verificare automată de la Ericsson ajută la eficientizarea procesului de control al calității, asigurând că orice dispozitiv mobil corespunde reglementărilor internaționale și cerințelor specifice fiecărei rețele. Cu ajutorul noului serviciu, Ericsson va putea verifica și calitatea aplicațiilor sau dispozitivelor M2M (machine-to-machine).
„Membrii societăți conectate folosesc din ce în ce mai mult aplicațiile și dispozitivele mobile pentru a-și rezolva problemele de zi cu zi și pentru a-și face viața mai ușoară,” a declarat Paolo Colella, Head of Consulting & Systems Integration, Ericsson. „Datorită serviciului Ericsson, distribuitorii de aplicații și dispozitive au multe de câștigat, mai ales când vine vorba de a furniza utilizatorilor servicii de calitate, fără disfuncționalități sau probleme. Asigurarea disponibilității unor aplicații sau dispozitive înainte de lansare va ajuta distribuitorii să construiască loialitate față de brand și să atragă noi utilizatori,” a mai adăugat Paolo Colella.
Nu doar terminalele și telefoanele mobile pot fi testate cu ajutorul serviciului de verificare al aplicațiilor și dispozitivelor, ci și produsele M2M și echipamentele de telecomunicații din locația clientului. Orice tip de aplicație sau dispozitiv poate fi de asemenea verificat automat, iar anumiți indici de performanță pot fi monitorizați – de exemplu, modul de transmitere a semnalului și datelor sau viața bateriei.