stiri

Cum se va modifica industria online în anii ce vor urma?

Cum se va modifica internetul in anii ce vor urma? Ce ne pregătesc inginerii ce lucrează pe marile firme din industria online? Iată 7 predicții ale unui director de creație de la Google.

În cadrul conferinței Nordic Exceptional Trendshop (NEXT), desfășurată în Aarhus, Danemarca, directorul de creație, Tom Uglow, ce lucrează în prezent pentru Google Creative Lab Londra a prezentat 7 schimbări majore de care ne vom lovi foarte probabil în anii următori.

1) Tehnologia de urmărire a privirii pentru afișarea reclamelor. Un sistem automat va urmării poziția ochilor și va indentifica zona ecranului unde utilizatorul își concentrează atenția pentru a afișa reclame.

2) Bannere și reclame de tip aplicație. Reclamele afișate prin intermediul bannerelor vor deveni mai complexe, fiind o aplicație în sine cu funcții relevante pentru utilizator

3) Programe de fidelizare pentru reclame. Reclamele vor deveni mai personale.

4) Advertainment. Anunțurile online vor deveni o poveste în sine și se vor desfășura în ritmul utilizatorului.

5) Sisteme de micro-donații. Donațiile pentru societăți de caritate sau pentru companii ce își oferă serviciile gratuit vor deveni mai frecvente odată cu îmbunătățirea sistemului de plată. În prezent bancile blochează micro-plățile prin comisioanele mari practicate.

6) Fluxuri de date despre corpul tău. Gadget-uri precum telefoanele mobile vor putea furniza automat informații precum: pulsul, temperatura, locația, glicemia. Informațiile vor fi prezentate mai departe utilizatorului dar și unităților medicale.

7) Geolocația și cultura. Instituțiile de cultură, teatre, săli de spectacole sau galeriile de artă vor putea monitoriza publicul în timp real, cunoscând cifrele exacte prin culegerea informațiilor furnizate de telefoanele mobile prin modulele GPS sau prin NFC (near field communication).

To Top

Citește articolul precedent:
Galaxy SII
Samsung vinde un telefon Galaxy SII la fiecare 1.5 secunde

Samsung a publicat prin intermediul unui kit de presa câteva statistici interesante care ne fac să înțelegem mai bine graba...

Închide