Întotdeauna m-am întrebat cum au reușit cei de la Rovio să obțină peste 5 milioane de dolari din Angry Birds. Jocul este gratuit, utilizatorul nu plătește absolut nimic în momentul în care îl descarcă și nici în momentul în care trece de la un nivel la altul (cel puțin până acum). Principalele surse de venit sunt reprezentante de reclama din joc și de obiectele promoționale ce iau forma păsărilor și a purcelușilor. Piața reclamelor din Statele Unite ale Americii este atât de mare încât prin sumele uriașe rulate sunt motorizate o serie de afaceri care nu ar exista în această formă.
Rovio lansează acum 30 de niveluri noi pentru Angry Birds. Update-ul nu este gratuit de data aceasta și trebuie plătit prin intermediul unui sms. Forma de plată este și ea la fel de veselă precum jocul. Utilizatorul care dorește achiziționarea unui nivel din joc accesează iconița „Bad Piggy Bank” iar plata se va face prin intermediul operatorului de telefonie. După finalizarea transferului utilizatorul va primi un cod prin sms. Forma aceasta de plată este disponibilă pentru moment în Finlanda urmând ca pe viitor să reprezinte o opțiune și pentru americani.
Legătura directă către Android Market poate fi opținută prin scanarea codului QR de mai jos.