Produsele electronice importate din China sub marcă proprie aduc un profit substanțial, dar și o serie de probleme atât cumpărătorului, cât și comerciantului. Calitatea acestora nu este tocmai cea mai bună, iar suportul software va rămâne înghețat în timp, fără updateurile pe care le oferă o companie cu resurse mai mari.
Allview și Diangi Grup anunță noi măsuri de îmbunătățire pentru produsele care ajung în service. O politică mai flexibilă în ceea ce privește garanția produselor, termene de reparație mai scurte și mai puține reîntoarceri în service sunt prioritățile în jurul cărora s-au concentrat eforturile de îmbunătățire a serviciilor post-vânzare pentru produsele Allview. Împreună cu partenerul său autorizat, service-ul Diangi Grup, Allview a implementat începând cu a doua jumătate a anului trecut mai multe măsuri menite să vină în ajutorul clienților care solicită asistența specialiștilor din service.
Defecțiunile care altădată ar fi dus la scoaterea produsului din garanție pot fi în prezent remediate fără anularea garanției dispozitivului. În aceasta categorie sunt incluse chiar și șocurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des întâlnită. Produsele defecte sunt evaluate în prealabil, iar dacă deteriorarea nu afectează și alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparației contra-cost, iar garanția va rămâne în continuare valabilă.
Cifrele înregistrate în ultimele luni relevă o scădere constantă a timpului petrecut în service de către produsele Allview, în medie pentru o reparație fiind necesare 6 zile de la intrarea în service. În scădere este și numărul dispozitivelor care se reîntorc pentru reparații, dar și numărul apelurilor înregistrate în call center de către clienții Allview.
O altă măsură care se bucură de succes vizează clienții care nu vor să mai aloce bani pentru reparația vechiului produs și decid să facă o nouă achiziție Allview, ei beneficiind de un voucher de 25% reducere din prețul noului dispozitiv cumpărat.